Friday 1 March 2013

TBW Kuala Terengganu




Lebih dua ribu peminat dan pemilik motosikal membanjiri Dataran Pantai Burok di Kuala Trengganu menyertai program Terengganu Bike Week 2013.

Ternyata kepenatan dan kejerihan mengharungi cabaran bikers menunggang motosikal dan skuter mereka untuk menghadiri program berkenaan sememangnya memberikan kepuasan.

Semua penunggang, tidak kira kaum, agama mahupun kedudukan menjadi 'SERUMPUN' di acara tahunan yang secara kebetulannya juga sempena Tahun Melawat Terengganu 2013.

Pelbagai aktiviti diatur oleh penganjur dan esoknya, mereka akan berkonvoi pula mengelilingi sekitar bandar Kuala Terengganu.

Namun disebalik kemeriahan dan gempak gempita bikers dari dalam dan luar di TBW, terselit juga berita sedih apabila dimaklumkan beberapa bikers ditimpa musibah, ada yang cedera dan lebih sedih lagi dikhabarkan ada juga biker yang meninggal dunia terbabit dalam kemalangan jalanraya ketika dalam perjalanan untuk menyertai TBW.

MRM merakamkan ucapan takziah kepada keluarga mereka yang ditimpa musibah. Semuga ALLah Swt melimpahkan rahmat keatas mereka.

MRM juga ingin merakamkan ucapan syabas kepada pihak penganjur yang telah mengatur program TBW 2013 dengan teratur dan profesional.











No comments:

Post a Comment